Jak jednoduše evidovat náklady ve Fakturoidu?

Kategorie: Tipy
Evidovat své podnikatelské náklady můžete buď pracně, pomalu a se slzami v očích, nebo to můžete nechat na robotovi. Náklady ve Fakturoidu totiž založíte rychleji, než váš účetní stihne říct „tak tohle bylo úplně bez práce“.

Fakturační robot už ze své robotí podstaty papírovým účtenkám a fakturám moc nefandí. A protože nefandí ani dlouhým hodinám, které nad evidencí nákladů běžný podnikatel a jeho účetní zbytečně pálí, rozhodl se veškerou nákladovou agendu digitalizovat – a samozřejmě i zrychlit 👇

1. Odešlete účtenku mailem

Pravidelné náklady (třeba za nájem či leasing) vytvoříte na pár kliků. A ty jednorázové vyřešíte ještě snadněji: přijatou účtenku či doklad si mailem (nebo přímo v aplikaci či přes API) pošlete do virtuální Krabice na náklady.

2. Robot z ní pomůže vytvořit náklad

Robot z účtenek a přijatých faktur v Krabici sám vytvoří koncept nákladu (pokud mají ISDOC vrstvu), nebo mu s tím pomůže umělá inteligence (pokud ISDOC vrstvu nemají).

3. Účetní si náklady sám vyexportuje

A bonus na závěr? Všechny náklady si může váš účetní kdykoliv hromadně vyexportovat – třeba rovnou do Pohody. Jakmile budou zaúčtované, jednoduše je zamkne, aby mu je už nikdo neměnil pod rukama. A hotovo 💪


Kam dál?

Prohledat Blog