Profil zákazníka: Servis Na Klik

Toto je první díl ze série rozhovorů s uživateli Fakturoida. Dnes vám představíme firmu Servis Na Klik, za kterou na naše otázky odpověděl zakladatel Vladimír Šandera.

Co dělá Servis Na Klik?

Servis Na Klik poskytuje servis počítače na dálku pro uživatele bez technických znalostí. Když má vaše maminka nebo babička problém s počítačem, náš technik se připojí k ní na počítač a provede odvirování, zrychlení nebo vyřeší jakýkoliv jiný problém. Naše motto je "Vyřešíme vaše problémy s počítačem na jeden klik".

Jak jste se k téhle činnosti dostal?

Založil jsem Servis Na Klik na základě zkušenosti z AVG, kde jsem poskytoval technickou podporu primárně přes telefon a e-mail a zjistil jsem, že tyhle kanály nejsou pro pomoc domácím uživatelům vhodné – lidé často nerozuměli instrukcím, které jsme jim na podpoře poskytovali. Naopak s podporou přes vzdálené připojení byli uživatelé extrémně spokojeni. Když jsem z AVG odešel, zjistil jsem, že na Českém trhu není žádná firma, která by se zaměřovala na vzdálenou podporu nebo servis pro běžné uživatele. Tak jsem založil Servis Na Klik a začal tento typ pomoci poskytovat sám.

Rady pro začátečníky v oboru

Pokud chcete začít dělat projekt nebo startup, ze kterého se jednoho dne má stát fungující firma, najděte si hned na začátku partnera, který bude mít odlišné zaměření než vy - pokud jste obchodní typ, najděte programátora a naopak. Jedině s vyváženým týmem, který na projektu dlouhodobě pracuje, se dá vybudovat stabilní a udržitelná firma. To je asi nejdůležitější věc, co bych poradil začínajícím podnikatelům.

Proč jste začali využívat služeb našeho fakturačního robota?

Jednoduchost. Dá se říct, že to byla láska na první pohled. Hezký design a přehledné uživatelské rozhraní mě velmi rychle přesvědčili, že tohle je fakturační systém, který chci používat. Ovládání je tak jednoduché, že u nás každý technik fakturuje obsloužené zákazníky sám. Nemuseli jsme dělat žádné školení, není třeba žádná implementace. Každý z týmu se přihlásí kdykoliv a odkudkoliv a prostě to funguje. To je síla cloudu. Další obrovskou výhodou je API - napojili jsme Fakturoida na náš objednávkový systém na webu a všechny fakturační údaje se nám do něj ukládají automaticky, což nám šetří neuvěřitelné množství času. V současnosti nevím o produktu, který by se mohl s Fakturoidem měřit.

Fakturoidí tým děkuje za odpovědi a přeje hodně vystavených faktur.

Publikováno 20. 03. 2013

Prohledat Blog a Podporu

RSS

Chcete nám něco říct?

Použijte