Jak začít podnikat?
Poradíme vám, jak nastartovat byznys. Prakticky a jednoduše. Od prvního nápadu přes shánění klientů a marketing až po administrativu a účetnictví.
-
Proč (ne)mít strach z podnikání?
Čeho se mladí lidé v souvislosti s podnikáním nejvíc bojí? Udělali jsme si mezi nimi anketu a radíme, jak s těmi nejčastějšími strachy bojovat.
-
Co musí umět podnikatel?
Říká se, že podnikat může každý. Někteří to ale mají o něco snazší než ostatní. Proč? Přečtěte si, jaký by měl být dobrý podnikatel.
-
V čem začít podnikat?
Nevíte, v čem podnikat a po čem je na trhu největší poptávka? Máme pro vás krokový nápad, jak začít podnikat od nuly.
-
Kde sehnat peníze na rozjezd podnikání?
Investor, půjčka, vlastní zdroje, nebo crowdsourcing? Možností máte celou řadu a každá má svá pro a proti.
-
Jak si vytvořit vlastní web (skoro) zdarma?
Máme pro vás návod, jak na vlastní webové stránky. Za pár korun a svépomocí. Od registrace domény přes obsah až po grafiku.
-
Marketingová strategie. Jak na úspěšný produkt?
Máte nápad na super produkt nebo službu? Odpovězte si na 5 klíčových otázek. Od USP přes SWOT až k byznys plánu.
-
Jak na online marketing a reklamu?
Marketing už dávno není jen „reklama“. Přinášíme soubor praktických tipů, které vaši firmu pomohou zviditelnit na internetu.
-
Jak dělat správně offline marketing?
Tisk, televize, reklamy v časopisech, billboardy a letáčky. Má tohle všechno ještě vůbec cenu dělat? Poradíme vám.
-
Jak získat a udržet si zákazníky?
Nejlepší zákazníci jsou takoví, kteří se chtějí vracet. Poradíme, kde je hledat a co udělat pro to, aby u vás zůstali.
-
Jak sehnat dobré zaměstnance?
V jednom člověku velkou firmu nevybudujete. Alespoň ne dlouhodobě. Kde najít spolupracovníky, na které se opravdu budete moct spolehnout?
-
Jak vyřešit daně a účetnictví?
Zjistěte, jak si spočítat a vyplnit daňové přiznání, jak na DPH, souhrnné i kontrolní hlášení nebo na vedení účetnictví.
-
Jak se vypořádat se stresem v podnikání?
Podnikání není jen duha a jednorožci. Naučte se bojovat s odvrácenou stranou svobody, kterou podnikání přináší.