Martin Kůs: Vuch letos cílí na půlmiliardový obrat. Brand je to jediné, co ve výsledku máte
„Začínali jsme s peněženkami, prodali jsme jich 1500 během dvou týdnů díky akci na Slevomatu. Puntíky zafungovaly. Dnes tvoří peněženky jen asi desetinu obratu – ale pořád je to náš důležitý produkt,“ vzpomíná Martin v rozhovoru s Honzou Korbelem.
Brand je to jediné, co ve výsledku máte. Když ho něco poškodí, je to největší rána. I tak ale platí, že když produkt není dobrý, dlouhodobě to neutáhneš.
— Martin Kůs
Rozjezd značky Vuch nebyl snadný. Tři roky stagnovali a vypadalo to, že firma narazila na strop. Pak si půjčili 10 milionů korun – a to byl zlom. Pomohla investice, ale i schopnost přizpůsobit se. I díky tomu dnes značka expanduje do zahraničí a chce oslovit i nové zákazníky.
Jak se do vzniku Vuch promítl vliv Tomáše Čupra? Proč je pro malé podnikatele těžké získat půjčku? Jaké výzvy přináší výroba v Asii? A jak se dnes menší značky musí postavit konkurenci typu Temu? I na to došlo v našem rozhovoru. Příjemný poslech 🙂
Co všechno jsme probrali?
- První vydělané peníze
- Cestování v mládí
- Studium architektury a tvorba grafiky
- Přeprodávání oblečení
- Jak vznikal Vuch?
- Jak nakopnout růst?
- Jednání s investory
- Hledání nových příležitostí
- Marketing módní značky
- Kamenné prodejny a jak se buduje retail
- Expanze do zahraničí
Celý podcast s Martinem Kůsem najdete na Spotify a Apple Podcasts.
O Robotím podcastu
V Robotím podcastu se s českými podnikateli a podnikatelkami odvážně vydáváme tam, kam se skoro žádný jiný podcast o podnikání nevydává – totiž k tomu, co samotným začátkům podnikání našich hostů předcházelo. Abychom inspirovali (a třeba i namotivovali) ty z vás, kdo nad vlastním byznysem zatím teprve uvažují. Od března 2024 vydáváme nové díly pravidelně jednou měsíčně.
Kam dál?
Líbil se vám tenhle díl? Dejte nám odběr na YouTube nebo Spotify či Apple Podcasts. A nebo nám třeba přímo pod video na YouTube napište nějaký hezký komentář. Uděláte nám radost 🙂