Nástroje a pomocníci pro podnikání

Dali jsme dohromady seznam služeb, které se vám budou hodit pro start podnikání. Navíc ty, které vás stejně jako my podpoří 50% slevou na první rok jsou v seznamu označeny štítkem nakopni.to.

Organizace práce, správa projektů

  • Basecamp - Tohle je systém, který sami používáme.
  • Freelo - nakopni.to Todo-listy, řízení projektů, týmová komunikace a time tracking. Propojení s Fakturoidem.
  • Trello – Jednoduchý systém kartiček pro základní organizace prací na projektech.
  • Toggl Track nebo Clockify pro měření času, který strávíte na projektu - pokud tedy není tato funkce součástí nástroje pro projektové řízení - jako je to třeba ve Freelu výše.
  • Calendly – Pokud máte hodně schůzek a potřebujete s lidmi domlouvat jejich termíny.

E-maily a CRM

  • HelpScout - Sdílená mailová schránka, kterou používáme pro naši podporu a chat (zelená bublina).
  • Raynet - nakopni.to CRM aneb prodávejte a starejte se o klienty, má integraci s Fakturoidem.
  • SupportBox - nakopni.to Software pro zákaznickou péči. Integrace s Fakturoidem.

Dokumenty, tabulky

  • Google Docs - Pokud nepotřebujete pracovat se složitými dokumenty vytvořenými přímo v Microsoft Office, pak dost možná vystačíte s nástroji od Googlu a dost dlouho za ně asi ani nebudete muset platit.
  • Office 365 – Zkuste nejprve Google Docs i na dokumenty, které dostanete a byly vytvořeny v Office.
  • Textexpander - Pokud často píšete jakékoli stejné texty, tak tohle vám ušetří spoustu času. Pak prostě napíšete třeba "_add" a Textexpander z toho automaticky udělá celou vaši adresu.

Web a eshop

Komunikace, sdílení souborů

  • Slack – Firemní online povídátko pro týmovou komunikaci, obsahuje i video hovory. Nezapomeňte rozlišovat, která komunikace potřebuje být na online povídátku (synchronní), a kterou je lepší vést v nástroji pro projektové řízení (asynchronní).
  • Dropbox – Řeknete mu, který adresář chcete synchronizovat a mít dostupný odkudkoli a on to zařídí. Snadné sdílení velkých souborů.
  • Datová schránka - založte si ji dobrovolně, zjednoduší vám komunikaci s úřady. Můžete přes ni třeba podat daňová přiznání a nemusíte vůbec chodit na úřad.

Související články v Almanachu

Nastartujte své podnikání s robotem

Vyřešíme za vás faktury, daně i komunikaci se státem.

Zjistit víc

Prohledat Almanach

Nenašli jste? Napište nám email nebo využijte povídátko v pravém dolním rohu.