Nástroje a pomocníci pro podnikání
Dali jsme dohromady seznam služeb, které se vám budou hodit pro start podnikání. Navíc ty, které vás stejně jako my podpoří 50% slevou na první rok jsou v seznamu označeny štítkem nakopni.to.
Organizace práce, správa projektů
- Basecamp - Tohle je systém, který sami používáme.
- Freelo - nakopni.to Todo-listy, řízení projektů, týmová komunikace a time tracking. Propojení s Fakturoidem.
- Trello – Jednoduchý systém kartiček pro základní organizace prací na projektech.
- Toggl Track nebo Clockify pro měření času, který strávíte na projektu - pokud tedy není tato funkce součástí nástroje pro projektové řízení - jako je to třeba ve Freelu výše.
- Calendly – Pokud máte hodně schůzek a potřebujete s lidmi domlouvat jejich termíny.
E-maily a CRM
- HelpScout - Sdílená mailová schránka, kterou používáme pro naši podporu a chat (zelená bublina).
- Raynet - nakopni.to CRM aneb prodávejte a starejte se o klienty, má integraci s Fakturoidem.
- SupportBox - nakopni.to Software pro zákaznickou péči. Integrace s Fakturoidem.
Dokumenty, tabulky
- Google Docs - Pokud nepotřebujete pracovat se složitými dokumenty vytvořenými přímo v Microsoft Office, pak dost možná vystačíte s nástroji od Googlu a dost dlouho za ně asi ani nebudete muset platit.
- Office 365 – Zkuste nejprve Google Docs i na dokumenty, které dostanete a byly vytvořeny v Office.
- Textexpander - Pokud často píšete jakékoli stejné texty, tak tohle vám ušetří spoustu času. Pak prostě napíšete třeba "_add" a Textexpander z toho automaticky udělá celou vaši adresu.
Web a eshop
- Eshop-rychle - nakopni.to Kompletní eshopové řešení.
- Váš hosting - nakopni.to Webhosting a emaily.
- Solidpixels - nakopni.to Postavte si web.
Komunikace, sdílení souborů
- Slack – Firemní online povídátko pro týmovou komunikaci, obsahuje i video hovory. Nezapomeňte rozlišovat, která komunikace potřebuje být na online povídátku (synchronní), a kterou je lepší vést v nástroji pro projektové řízení (asynchronní).
- Dropbox – Řeknete mu, který adresář chcete synchronizovat a mít dostupný odkudkoli a on to zařídí. Snadné sdílení velkých souborů.
- Datová schránka - založte si ji dobrovolně, zjednoduší vám komunikaci s úřady. Můžete přes ni třeba podat daňová přiznání a nemusíte vůbec chodit na úřad.
Související články v Almanachu
Nastartujte své podnikání s robotem
Vyřešíme za vás faktury, daně i komunikaci se státem.
Zjistit vícProhledat Almanach
Nenašli jste? Napište nám email nebo využijte povídátko v pravém dolním rohu.