Nastavení doby odesílání emailů

Nově umožňujeme nastavit si vlastní dobu pro automatické odesílání emailů s fakturami. Můžete si vybrat časové rozpětí, které vám nejvíce vyhovuje. Získáváte díky tomu možnost nastavit si dobu odesílání tak, aby emaily odcházely třeba jen v pracovní době.

Doba odesílání emailu

Vaši odběratelé, kteří mají potíže s nastavením notifikací na mobilu, se tak už nebudou budit kvůli příchozím emailu. A zároveň, pokud pracujete spíše v noci nebo jiném časovém pásmu, váš odběratel už nezjistí, že jste právě v jednu ráno spárovali fakturu. Email se odešle až v nastavené době. Čas odeslání se aplikuje i na pravidelné faktury, poděkování, upomínky a nabídky.

Podrobněji funkci popisujeme v článku na Podpoře.

V jakých tarifech

Funkce je dostupná v tarifu Komplet.

RSS

Prohledat Blog

Chcete nám něco říct? Napište nám přes povídátko vpravo dole nebo použijte…