Klientský portál: ještě snazší komunikace s vašimi odběrateli

Kategorie: Vylepšení
Vaši klienti se od teď snadno dostanou ke všem fakturám, které jste jim kdy vystavili.

Historie posledních pěti faktur, které se zobrazují na vystavené webfaktuře, vašim odběratelům nestačí? Představujeme Klientský portál – kompletní historii faktur, které od vás dostali.

Historie vystavených faktur

Jak to funguje?

Jako vždy, i tentokrát robot myslí v první řadě na bezpečnost. K historii faktur se tak dostanou pouze klienti, u kterých jste v Nastavení vyplnili e-mail a kteří po kliknutí na tlačítko na webfaktuře přijmou pozvánku zaslanou do mailu.

Odeslání pozvánky na email
Aktivace Klientského portálu probíhá přes e-mail, a to po kliknutí na tlačítko na webfaktuře.
Odkaz na portál z webfaktury
Přímo z webfaktury se pak přihlášený klient dostane k historii vystavených faktur.

Tip: Funkci můžete pro konkrétní klienty jednoduše vypnout. Jak na to (a další užitečné rady), jsme pro vás podrobně sepsali na webu Podpory.

V jakých tarifech?

Funkce je dostupná v tarifu Komplet.


Související příspěvky

Prohledat Blog