Klientský portál
Vaši odběratelé si mohou snadno zobrazit historii všech faktur, které jste jim vystavili - stačí jim dát přístup do klientského portálu.
Jak portál zapnout
V Nastavení → Vzhled faktury najdete varianty zobrazení historie - pět posledních faktur, nezobrazovat historii vůbec a právě Klientský portál.
Vybranou možnost pak zobrazujeme na každé webfaktuře pro daného klienta.
Co uvidí klient
Na webfakturách se klientovi zobrazí tlačítko pro aktivaci portálu - stačí kliknout na Poslat odkaz a obratem pošleme email s pozvánkou. Odkaz na portál pak najde na jakékoliv webfaktuře.
Pro úspěšnou aktivaci je potřeba, abyste měli u kontaktu ve Fakturoidu vyplněný hlavní email - právě na něj odkaz pošleme.
Přímo v kartě klienta můžete kdykoliv nahlédnout na to, co v Klientském portále váš odběratel uvidí.
Funkci lze na úrovni jednotlivého kontaktu vypnout. Tuto možnost najdete přímo při úpravě kontaktu v sekci Další možnosti.
V jakých tarifech
Funkce je dostupná v tarifu Komplet.
Mohlo by vás zajímat
Prohledat Podporu
Nenašli jste? Napište nám email nebo využijte povídátko v pravém dolním rohu.