Klientský portál

Vaši odběratelé si mohou snadno zobrazit historii všech faktur, které jste jim vystavili - stačí jim dát přístup do klientského portálu.

Obsah článku

Obrazovka klientského portálu

Jak portál zapnout

Nastavení → Vzhled faktury najdete varianty zobrazení historie - pět posledních faktur, nezobrazovat historii vůbec a právě Klientský portál.

Nastavení klientského portálu

Vybranou možnost pak zobrazujeme na každé webfaktuře pro daného klienta.

Co uvidí klient

Na  webfakturách se klientovi zobrazí tlačítko pro aktivaci portálu - stačí kliknout na Poslat odkaz a obratem pošleme email s pozvánkou. Odkaz na portál pak najde na jakékoliv webfaktuře.

Odeslání pozvánky na email
Aktivace portálu emailem.
Odkaz na portál z webfaktury
Odkaz na portál na webfaktuře.

Pro úspěšnou aktivaci je potřeba, abyste měli u kontaktu ve Fakturoidu vyplněný hlavní email - právě na něj odkaz pošleme.

Přímo v kartě klienta můžete kdykoliv nahlédnout na to, co v Klientském portále váš odběratel uvidí.

Odkaz pro kontrolu z detailu kontaktu

Funkci lze na úrovni jednotlivého kontaktu vypnout. Tuto možnost najdete přímo při úpravě kontaktu v sekci Další možnosti.

Nastavení pro jednotlivé kontakty

V jakých tarifech

Funkce je dostupná v tarifu Komplet.

Mohlo by vás zajímat

Prohledat Podporu

Nenašli jste? Napište nám email nebo využijte povídátko v pravém dolním rohu.