Párování pro Českou spořitelnu
Pro nastavení automatického párování s Českou spořitelnou je třeba v internetovém bankovnictví George provést dva kroky. Nejprve přidejte do účtu párovací e-mail (najdete ho ve Fakturoidu v Nastavení → Banka a párování) a až poté nastavte zasílání notifikací.
Upozornění
Párování plateb z Business 24 u České spořitelny není možné, protože tato služba neposílá notifikační zprávy o provedených platbách – a ty jsou pro párování nezbytné.
Tip: Česká spořitelna umožňuje nastavit pro zprávy z banky jen jeden e-mail, takže když tam dáte ten pro párování plateb, přestanou vám chodit zprávy z banky. Doporučujeme proto nastavit přeposílání notifikací z Vaší mailové schránnky (Gmail, Seznam) do té robotovy.
Přidání párovacího e-mailu do bankovnictví ČS (George)
Pokud chcete využít přeposílání notifikačních e-mailů z banky, v kroku 1 ponechte svůj e-mail. Ve své e-mailové schránce si pak nastavte automatické přeposílání zpráv z banky na unikátní párovací e-mail. Připravili jsme pro vás návody, jak přeposílání nastavit v Gmailu a na Seznamu.
-
Po přihlášení do internetového bankovnictví klikněte na ozubené kolečko v horní modré liště a vyberte Kontaktní údaje. V sekci „Kontaktní údaje” uvidíte svou stávající e-mailovou adresu. Klikněte na tlačítko „Upravit a zobrazit“ a přes tlačítko „Upravit“ u své stávající mailové adresy změňte e-mail na váš párovací e-mail z Fakturoidu. Změnu uložíte kliknutím na tlačítko „Potvrdit“.
-
Znovu klikněte na ozubené kolečko a vyberte Informační zprávy. U „Příchozí platby“ klikněte na tlačítko „Aktivovat“.
-
V následujících třech krocích zatrhněte bankovní účet, ke kterému si přejete nastavit párování, vyberte kanál, kterým chcete být informováni, a potvrďte.
Vše potvrďte ještě jednou kliknutím na tlačítko „Potvrdit“, a to i v posledním třetím kroku, kde uvidíte rekapitulaci celého nastavení.
Párování u odchozích plateb
Pro nastavení párování odchozích plateb stačí zopakovat akci od druhého bodu, pouze s rozdílem, že na obrazovce „Informační zprávy“ kliknete na tlačítko „Aktivovat“ u „Odchozích plateb“.
Prohledat Podporu
Nenašli jste? Napište nám email nebo využijte povídátko v pravém dolním rohu.