B2B
B2B je označení pro obchodní vztah mezi dvěma podnikatelskými subjekty. Samotná zkratka znamená "business to business". Narozdíl od klasického prodeje koncovým zákazníkům (B2C) se snažíme oslovit cílovou skupinu, která má o daném produktu mnohem hlubší znalosti. Proto by se měl lišit i způsob, jakým k tomuto segmentu přistupujeme.
Obchodování v segmentu B2B
Pro obchodování B2B je velice důležité soustředit se na budování dobrých obchodních vztahů. Zatímco prodej koncovým zákazníkům může být spíše obecný, při obchodování s podnikatelským segmentem se očekává individuální přístup (například v podobě vlastního obchodního zástupce). Spolupráce je mnohem více konkrétní a osobnější. Při tvorbě produktu pro podnikatele je dobré si také uvědomit, že tento zákazník se v problematice orientuje velice dobře a své rozhodnutí zakládá na přesných datech a kvalifikovaných úvahách. Je tedy lepší zaměřit se na praktickou stránku a kvalitu nabízených produktů či služeb.

Nastartujte své podnikání s robotem
Vyřešíme za vás faktury, daně i komunikaci se státem.
Zjistit vícProhledat Almanach
Chcete nám něco říct? Napište nám přes povídátko vpravo dole nebo použijte…