Obchodní případy
Udržte si přehled nad svými obchody. Pohlídáme za vás další kroky, termíny i to, jestli vám zrovna někde neutíká obchod za miliony.
Vaše obchody na jednom místě
Mějte přehled o všem, co zrovna řešíte. Založte nový obchodní případ a poznamenejte si další kroky, které je třeba udělat. Včetně termínů nebo toho, kdo je vlastně za co zodpovědný.
Pusťte termíny z hlavy
Mějte čistou hlavu i stůl. Jakmile přijde čas na další úkol nebo krok (třeba připomenout se klientovi s prosbou o vyjádření), robot vám pošle připomínku. Ať už je zrovna míček na vaší, nebo klientově straně.
Vždy víte, co zrovna řešíte
Obchody mají různé fáze. Nastavte si ty svoje a pak mezi nimi jednotlivé případy jednoduše přesunujte. Vždy uvidíte, které obchody jsou v jakém stavu a kolik je v nich peněz. Získáte přehled a budete vědět, do čeho napřít pozornost.
Spolupracujte v týmu
Víc obchoďáků víc ví a domluví. Ale taky se hůř hlídá. Ve Fakturoidu vždy uvidíte, kdo zrovna co řeší, v jakém je to stavu a jestli se někde něco nezaseklo déle, než by se vám líbilo.
Obchodními případy to nekončí…
- Snadná fakturace podle zákona
- Evidence nákladů
- Sklad
- Pro plátce i neplátce DPH
- Daňová přiznání
- Cizí jazyky a měny
- Cenové nabídky
- a mnohem víc.
„Výborný program, který mi na denní bázi usnadňuje práci s financemi při podnikání. Rychlý, intuitivní, blesková a užitečná podpora. Vřele doporučuji.💯“
Při roční platbě měsíc zdarma. Tarif můžete kdykoli změnit, žádné závazky.
Garance vrácení peněz do 14 dní od platby.
50% sleva začínajícím podnikatelům.