Platební brána GoPay
Umožněte vašim klientům platit platební kartou přímo na webfaktuře. Kromě platby kartou budou mít díky integraci s GoPay k dispozici převod na účet a další metody.
Jak na to
Pro aktivaci je potřeba uzavřít smlouvu s GoPay. Pokud ji nemáte, vyplňte nejdříve žádost a poté v Nastavení → Napojení na jiné aplikace povolte zobrazení platební brány na faktuře. Naše integrace už je schválená, takže si tím ušetříte čas s jinak nutným testováním.
Na stejném místě vyplníte údaje, které vám poskytne GoPay.
Placení přes GoPay můžete povolit pro všechny faktury, případně jde vypnout/zapnout na konkrétní faktuře či šabloně při jejím vytváření/úpravě v Další možnosti.
Po zaplacení faktury dojde k automatickému spárování platby s fakturou a informace o zaplacení se zobrazí i na přehledu událostí. Integrace je dostupná v tarifu Na maximum.
Vytváříte faktury přes API?
Při vytváření faktury je potřeba zadat parametr gopay, aby se platební brána na faktuře zobrazila. Přečtěte si více informací v naší API dokumentaci.
Nepodařilo se vytvořit platební bránu?
Zobrazuje se vám při pokusu o platbu chybová hláška "Nepodařilo se vytvořit platební bránu." ? Jednou z možných příčin je, že u vašeho kontaktu chybí údaje potřebné pro její vytvoření – konkrétně telefonní číslo a e-mailová adresa (viz nápověda GoPay).
Doplňte telefonní číslo k danému kontaktu ve vašem účtu. E-mailovou adresu si může klient doplnit sám při platbě – pokud na webfaktuře klikne na Zaplatit kartou nebo Zaplatit jinak, zobrazí se mu formulář pro zadání e-mailu. Po jeho vyplnění a kliknutí na Pokračovat se platební brána otevře.
Mohlo by vás zajímat
Prohledat Podporu
Nenašli jste? Napište nám email nebo využijte povídátko v pravém dolním rohu.