Uživatelé a oprávnění

Pokud potřebujete do svého účtu ve Fakturoidu pozvat dalšího uživatele, je možné si ho přikoupit. Takovému uživateli můžete přiřadit i jednotlivá oprávnění.

Obsah článku

Oprávnění uživatelů

Fakturoidí tarify nabízejí různý počet uživatelů s různými právy:

TarifUživatelé a oprávnění
Zdarma1 uživatel s právem Majitel účtu
Základ a Komplet2 uživatelé - z toho jeden uživatel s právem Majitel účtu a druhý uživatel s právem Čtení nebo Účetní. Další uživatele můžete dokoupit.
OprávněníCo může uživatel dělat
Majitel účtuVšechny operace
Zápis a čteníVšechny operace, kromě změny tarifu a zrušení účtu.
ČteníNemůže nic měnit, může pouze číst a exportovat data.
ÚčetníMůže zamykat doklady (například označení, že doklad je zaúčtovaný a už se nemá dál měnit) a upravovat soukromou poznámku u faktur, nákladů a kontaktů.

Jak k účtu dokoupit uživatele navíc?

Pokud byste chtěli dát do svého účtu přístup dalšímu uživateli, např. aby mohl vystavovat faktury, bude ho potřeba přikoupit:

Poté, co jste uživatele navíc přikoupili už jen zbývá ho pozvat přímo do účtu:

Přidání dalších uživatelů

Následuje krátký videonávod, jak pozvat uživatele do účtu. Pod ním najdete klasický textový, s obrázky

Další uživatele můžete pozvat přes Nastavení → Uživatelé a oprávnění. Spravovat uživatele může pouze majitel účtu. V prvním kroku vidíte, kdo má momentálně k účtu přístup a s jakými právy, a také kolik placených míst pro uživatele aktuálně využíváte. Dokoupit místa pro uživatele můžete na přehledu vašeho tarifu.

Uživatelé a oprávnění

Nového uživatele pozvete do účtu kliknutím na "Pozvat uživatele". Vložíte jeho email a zvolíte, jaká bude mít oprávnění.

Uživatelé a oprávnění

Novému uživateli přijde na email odkaz, ve kterém uvidí formulář, kde vyplní své přihlašovací jméno a heslo.

Uživatelé a oprávnění

Jemnější oprávnění

Uživatelům můžete dát přístup jen do některých sekcí aplikace. Ideální pro role typu "zadavač nákladů" nebo "fakturantka".

Odebrání uživatelů z účtu a z placení

Jako majitel účtu můžete v případě potřeby pozvaného uživatele odstranit, například pokud jej potřebujete nahradit za jiného, nebo pokud uživatel navíc již není třeba. Níže najdete krátké video, jak na to.

Videonávod: Odebrání uživatele z účtu

Pokud už uživatele navíc nebude dále potřeba, po jeho odebrání je dobré ho také odebrat z fakturace, ať za něj zbytečně neplatíte - v případě potřeby můžete dalšího uživatele později kdykoliv dokoupit a obratem opět pozvat. Upozorníme jen, že se změna propíše až do následující faktury od nás, takže pokud je třeba upravit již vystavenou fakturu, kontaktuje nás na podpoře.

Videonávod: Odebrání uživatele navíc z placení za Fakturoid

Mohlo by vás zajímat

Prohledat Podporu

Nenašli jste? Napište nám email nebo využijte povídátko v pravém dolním rohu.