Uživatelé a oprávnění

Pokud potřebujete do svého účtu ve Fakturoidu pozvat dalšího uživatele, je možné si ho přikoupit. Takovému uživateli můžete přiřadit i jednotlivá oprávnění.

Obsah článku

Oprávnění uživatelů

Fakturoidí tarify nabízejí různý počet uživatelů s různými právy:

TarifUživatelé a oprávnění
Zdarma1 uživatel s právem Majitel účtu
Základ a Komplet2 uživatelé - z toho jeden uživatel s právem Majitel účtu a druhý uživatel s právem Čtení nebo Účetní. Další uživatele můžete dokoupit.
OprávněníCo může uživatel dělat
Majitel účtuVšechny operace
Zápis a čteníVšechny operace, kromě změny tarifu a zrušení účtu.
ČteníNemůže nic měnit, může pouze číst a exportovat data.
ÚčetníMůže zamykat doklady (například označení, že doklad je zaúčtovaný a už se nemá dál měnit) a upravovat soukromou poznámku u faktur, nákladů a kontaktů.

Jak k účtu dokoupit uživatele navíc?

Pokud byste chtěli dát do svého účtu přístup dalšímu uživateli, např. aby mohl vystavovat faktury, bude ho potřeba přikoupit:

Jak přikoupit uživatele navíc?

Poté, co jste uživatele navíc přikoupili, zbývá už jen pozvat ho přímo do účtu.

Přidání dalších uživatelů

Následuje krátký videonávod, jak pozvat uživatele do účtu. Pod ním najdete klasický textový, s obrázky.

Jak pozvat dalšího uživatele do účtu?

Další uživatele můžete pozvat přes Nastavení → Uživatelé a oprávnění. Spravovat uživatele může pouze majitel účtu. V prvním kroku vidíte, kdo má momentálně k účtu přístup a s jakými právy, a také kolik placených míst pro uživatele aktuálně využíváte. Dokoupit místa pro uživatele můžete na přehledu vašeho tarifu.

Uživatelé a oprávnění

Nového uživatele pozvete do účtu kliknutím na "Pozvat uživatele". Vložíte jeho email a zvolíte, jaká bude mít oprávnění.

Uživatelé a oprávnění

Novému uživateli přijde na email odkaz, ve kterém uvidí formulář, kde vyplní své přihlašovací jméno a heslo.

Uživatelé a oprávnění

Jemnější oprávnění

Uživatelům můžete dát přístup jen do některých sekcí aplikace. Ideální pro role typu "zadavač nákladů" nebo "fakturantka".

Odebrání uživatelů z účtu a z placení

Jako majitel účtu můžete v případě potřeby pozvaného uživatele odstranit, například pokud jej potřebujete nahradit za jiného, nebo pokud uživatel navíc již není třeba. Níže najdete krátké video, jak na to.

Jak odebrat uživatele z účtu?

Pokud už uživatele navíc nebude dále potřeba, po jeho odebrání je dobré ho také odebrat z fakturace, ať za něj zbytečně neplatíte - v případě potřeby můžete dalšího uživatele později kdykoliv dokoupit a obratem opět pozvat. Upozorníme jen, že se změna propíše až do následující faktury od nás, takže pokud je třeba upravit již vystavenou fakturu, kontaktuje nás na podpoře.

Jak zrušit placení za uživatele navíc?

Mohlo by vás zajímat

Prohledat Podporu

Nenašli jste? Napište nám email nebo využijte povídátko v pravém dolním rohu.