Uživatelé a oprávnění
Pokud potřebujete do svého účtu ve Fakturoidu pozvat dalšího uživatele, je možné si ho přikoupit. Takovému uživateli můžete přiřadit i jednotlivá oprávnění.
Oprávnění uživatelů
Fakturoidí tarify nabízejí různý počet uživatelů s různými právy:
Tarif | Uživatelé a oprávnění |
---|---|
Zdarma | 1 uživatel s právem Majitel účtu |
Základ a Komplet | 2 uživatelé - z toho jeden uživatel s právem Majitel účtu a druhý uživatel s právem Čtení nebo Účetní. Další uživatele můžete dokoupit. |
Oprávnění | Co může uživatel dělat |
---|---|
Majitel účtu | Všechny operace |
Zápis a čtení | Všechny operace, kromě změny tarifu a zrušení účtu. |
Čtení | Nemůže nic měnit, může pouze číst a exportovat data. |
Účetní | Může zamykat doklady (například označení, že doklad je zaúčtovaný a už se nemá dál měnit) a upravovat soukromou poznámku u faktur, nákladů a kontaktů. |
Jak k účtu dokoupit uživatele navíc?
Pokud byste chtěli dát do svého účtu přístup dalšímu uživateli, např. aby mohl vystavovat faktury, bude ho potřeba přikoupit:
Poté, co jste uživatele navíc přikoupili už jen zbývá ho pozvat přímo do účtu:
Přidání dalších uživatelů
Následuje krátký videonávod, jak pozvat uživatele do účtu. Pod ním najdete klasický textový, s obrázky
Další uživatele můžete pozvat přes Nastavení → Uživatelé a oprávnění. Spravovat uživatele může pouze majitel účtu. V prvním kroku vidíte, kdo má momentálně k účtu přístup a s jakými právy, a také kolik placených míst pro uživatele aktuálně využíváte. Dokoupit místa pro uživatele můžete na přehledu vašeho tarifu.
Nového uživatele pozvete do účtu kliknutím na "Pozvat uživatele". Vložíte jeho email a zvolíte, jaká bude mít oprávnění.
Novému uživateli přijde na email odkaz, ve kterém uvidí formulář, kde vyplní své přihlašovací jméno a heslo.
Jemnější oprávnění
Uživatelům můžete dát přístup jen do některých sekcí aplikace. Ideální pro role typu "zadavač nákladů" nebo "fakturantka".
Odebrání uživatelů z účtu a z placení
Jako majitel účtu můžete v případě potřeby pozvaného uživatele odstranit, například pokud jej potřebujete nahradit za jiného, nebo pokud uživatel navíc již není třeba. Níže najdete krátké video, jak na to.
Videonávod: Odebrání uživatele z účtu
Pokud už uživatele navíc nebude dále potřeba, po jeho odebrání je dobré ho také odebrat z fakturace, ať za něj zbytečně neplatíte - v případě potřeby můžete dalšího uživatele později kdykoliv dokoupit a obratem opět pozvat. Upozorníme jen, že se změna propíše až do následující faktury od nás, takže pokud je třeba upravit již vystavenou fakturu, kontaktuje nás na podpoře.
Videonávod: Odebrání uživatele navíc z placení za Fakturoid
Mohlo by vás zajímat
Prohledat Podporu
Nenašli jste? Napište nám email nebo využijte povídátko v pravém dolním rohu.