Zvoneček / Upozornění v účtu

Po přihlášení do Fakturoidu najdete vpravo nahoře zvoneček. Pokud se stane něco, co je v účtu potřeba vyřešit, svítí tu i číslo s počtem událostí.

Obsah článku

K vyřešení

Po kliknutí na zvoneček se můžete podívat na to, co se ve vašem účtu dělo. Například na  nespárované platby, nedoručené emaily a další.

K vyřešení

Pokud je daná věc vyřešená, můžete ji odškrtnout:

Odškrtnutí události

Události

Přepnutím vpravo nahoře na Události uvidíte aktivitu v účtu. Jedná se o přehled akcí, které udělal automaticky robot, nebo konkrétní uživatel, který má k účtu přístup.

Události

Přehled ve Fakturoidu

Na obrazovky "K vyřešení" i "Události" se prokliknete také z hlavního Přehledu.

K vyřešení na Přehledu

Stačí se na Přehledu podívat níže:

K vyřešení na Přehledu

Mohlo by vás zajímat

Prohledat Podporu

Nenašli jste? Napište nám email nebo využijte povídátko v pravém dolním rohu.