Zvoneček / Upozornění v účtu

Po přihlášení do Fakturoidu najdete vpravo nahoře zvoneček. Pokud se stane něco, co je v účtu potřeba vyřešit, svítí tu i číslo s počtem událostí.

K vyřešení

Po kliknutí na zvoneček se můžete podívat na to, co se ve vašem účtu dělo. Například na Nespárované platby, Nedoručené emaily, Integrace a Ostatní.

K vyřešení

Pokud je daná věc vyřešená, můžete ji odškrtnout:

Odškrtnutí události

Události

Přepnutím vpravo nahoře na Události uvidíte aktivitu v účtu. Jedná se o přehled akcí, které udělal automaticky robot, nebo konkrétní uživatel, který má k účtu přístup.

Události

Přehled ve Fakturoidu

Na obrazovky "K vyřešení" i "Události" se prokliknete také z hlavního Přehledu.

K vyřešení na Přehledu

Stačí se na Přehledu podívat níže:

K vyřešení na Přehledu

Prohledat Blog a Podporu

Nenašli jste? Napište nám přes povídátko v pravém dolním rohu nebo použijte…