Jak ve Fakturoidu změnit tarif

Potřebujete ve Fakturoidu změnit tarif? Například, pokud vaše podnikání dočasně zpomalí, můžete přejít na tarif Zdarma a později se vrátit k placeným tarifům. Pozor však na omezení jednotlivých tarifů a různé funkce.

Obsah článku

Jak funguje změna tarifu ve Fakturoidu?

Ve Fakturoidu je možné průběžně měnit tarif, podle toho, jak to vaše podnikání zrovna potřebuje. Funkce nového tarifu jsou vždy dostupné okamžitě potom, co změnu v Nastavení provedete. Pokud si nejste jisti ohledně placení nebo jiných detailů, bez problémů nám napište na podporu.

Kde v aplikaci změnit tarif?

Přechod na nižší tarif můžete provést v Nastavení → Přehled a změna tarifu → Změnit tarif. Oprávnění k této změně má pouze majitel účtu.

Jak se dostat k nastavení tarifu

Přehled tarifu a změny

Srovnání tarifů v nastavení

Je třeba vypnout placené funkce?

Pro snížení je nutné vypnout všechny používané funkce, které má váš stávající tarif navíc. Konkrétní funkce k vypnutí se zobrazí kliknutím na tlačítko Přejít na tarif...

Zobrazení funkcí k vypnutí

Tip: Přerušujete podnikání jen na určitou dobu a v budoucnu se plánujete vrátit? Mrkněte na archivaci účtu.

Jak přejít na tarif Zdarma?

Pro přechod je potřeba vypnout všechny používané funkce placených tarifů, které v tarifu Zdarma nejsou dostupné.

Co se stane s kontakty přes limit?

V tarifu Zdarma můžete používat maximálně 5 kontaktů. Pokud jich máte v adresáři více, není potřeba je mazat. Prvních 5 použitých kontaktů po přechodu na tarif Zdarma označíme jako aktivní. Ostatní se zmrazí - zůstanou ve vašem účtu, ale nebude pro ně možné vystavit faktury.

Limit kontaktů

Je třeba hromadně smazat pravidelné faktury nebo položky ve Skladu?

Pokud máte více pravidelných faktur či nákladů, můžete je smazat hromadně tlačítkem pod seznamem šablon.

Hromadné mazání pravidelných dokladů

Stejným způsobem můžete smazat i skladové položky. Ty, u kterých jsou zaznamenány pohyby, budou automaticky archivovány, ostatní se smažou.

Hromadné mazání skladových položek

Co když mám zaplaceno na rok dopředu?

Pokud jste uhradili roční fakturu a nevyčerpali jste celé období, napište nám na podpora@fakturoid.cz. Nevyčerpanou část vám rádi vrátíme.

Pokud je vystavena faktura za předchozí tarif a ještě nebyla uhrazena, přechodem na tarif Zdarma se automaticky stornuje.

Časté otázky

Chci přejít na tarif Zdarma, ale vystavila se mi faktura na nové období.

Pokud jste proformu ještě neuhradili, bude stačit, když podle návodu přejdete na tarif Zdarma, protože proforma se automaticky stornuje.

Mám zaplacený roční tarif Na každý den, ale nyní potřebuji tarif Na maximum.

Pokud máte zaplaceno na rok dopředu a budete tarif zvyšovat, pak se vám vystaví doplatková proforma na zbytek předplaceného období. Od nového fakturačního období dostanete potom proformu na nový tarif.

Co se stane s kontakty přes limit, pokud přejdu na tarif Zdarma?

Tarif Zdarma má omezení 5 kontaktů. Pokud přecházíte z placeného tarifu a máte jich víc, není třeba nic promazávat. Prvních 5 kontaktů, které po přechodu použijete, bude aktivních a zbytek se zmrazí.

Mohu si změnit tarif kdykoliv?

Ano, tarif si ve Fakturoidu můžete změnit kdykoliv to bude třeba. V případě, že tarif snižujete a máte předplaceno roční fakturou, nám můžete napsat na podporu, abychom vám vrátili přeplatek.

Mohlo by vás zajímat

Prohledat Podporu

Nenašli jste? Napište nám email nebo využijte povídátko v pravém dolním rohu.