Odesílání emailů

Robot se za vás postará o automatické odesílání vystavených faktur emailem. Zvládne také klientovi zaslat upomínku v případě, že je jeho faktura po splatnosti. Podívejte se, jak odesílání emailů snadno nastavit, nebo jak zapnout posílání PDF faktury v příloze.

Jak nastavit odesílání e-mailů?

Jak nastavit odesílání emailů

V sekci Nastavení → Emaily najdete možnost změnit odesílatele a adresu pro odpovědi na emaily, které odesíláte z Fakturoidu.

Odesíání emailu

V placených tarifech můžete pro všechny kontakty zapnout posílání PDF faktury v příloze. Tuto funkci lze také upravit pro každý kontakt zvlášť přímo v jeho nastavení.

V tarifu Komplet můžete nastavit časové rozmezí odesílání emailů. Níže pak najdete nastavení ručního či automatického odesílání příslušných emailů.

Odesíání emailu

Robot umí posílat emaily s novou fakturou/proformu, poděkování za platbu, či upomínku nebo nabídku.

Texty emailů a předmět můžete upravit. Faktury je také možné odeslat hromadně. V tarifu Komplet můžete emaily odesílat přes vlastní SMTP.

Mohlo by se vám hodit

Prohledat Podporu

Nenašli jste? Napište nám email nebo využijte povídátko v pravém dolním rohu.