Odesílání emailů
Robot se za vás postará o automatické odesílání vystavených faktur emailem. Zvládne také klientovi zaslat upomínku v případě, že je jeho faktura po splatnosti. Podívejte se, jak odesílání emailů snadno nastavit, nebo jak zapnout posílání PDF faktury v příloze.
Jak nastavit odesílání emailů
V sekci Nastavení → Emaily najdete možnost změnit odesílatele a adresu pro odpovědi na emaily, které odesíláte z Fakturoidu.
V placených tarifech můžete pro všechny kontakty zapnout posílání PDF faktury v příloze. Tuto funkci lze také upravit pro každý kontakt zvlášť přímo v jeho nastavení.
V tarifu Komplet můžete nastavit časové rozmezí odesílání emailů. Níže pak najdete nastavení ručního či automatického odesílání příslušných emailů.
Robot umí posílat emaily s novou fakturou/proformu, poděkování za platbu, či upomínku nebo nabídku.
Texty emailů a předmět můžete upravit. Faktury je také možné odeslat hromadně. V tarifu Komplet můžete emaily odesílat přes vlastní SMTP.
Mohlo by se vám hodit
Prohledat Podporu
Nenašli jste? Napište nám email nebo využijte povídátko v pravém dolním rohu.