Automatizace ve Fakturoidu

Aneb na co robot myslí za vás

Vystavujete pravidelné faktury včetně zálohových? Robot na jejich vystavení může myslet za vás.
Po úhradě faktury poděkuje za platbu a spáruje ji s fakturou. V případě neuhrazení faktury umí zaslat upomínky.

Po zaplacení faktury přes GoPay nebo PayPal můžete na webfaktuře zákazníka automaticky přesměrovat na zadanou adresu, třeba zpět na váš e-shop, se kterým je možné Fakturoid propojit.

V tarifu Komplet navíc můžete emaily odesílat přes vlastní SMTP nebo vést Sklad.

Kontakty dodavatelů a odběratelů se automaticky aktualizují a robot hlídá i nespolehlivé plátce DPH. Dlouho nefakturované dodavatele robot zobrazí v samostatné sekci.

Pokud nejste plátci DPH, pohlídá vám hranici překročení obratu pro povinnou registraci.

Evidenci přijatých faktur robot usnadní díky Krabici na náklady a automatickému vytěžení dat.

Do robota je skrze API napojeno i mnoho dalších aplikací, které tak zjednodušují svým uživatelům fakturaci. Od eshopových řešení Shopify a WooCommerce, přes aplikaci na řízení projektů Freelo, Tooltee k vytváření cenových kalkulací, Make pro celkovou automatizaci procesů a další v katalogu aplikací.

Potřebujete speciální přístup do účtu pro zaměstnance či kolegy? K tarifům můžete neomezeně přidávat další uživatele s různým oprávněním.

Robot usnadní spolupráci s účetní - s vlastním přístupem do účtu může exportovat faktury ve formátech pro nejpoužívanější účetní programy. Nákladové doklady snadno předáte k zaúčtování pomocí Krabice na náklady.

Prohledat Podporu

Nenašli jste? Napište nám email nebo využijte povídátko v pravém dolním rohu.